Opinie o Nas
Często zadawane pytania

Czy muszę posiadać konto w sklepie aby dokonać zakupów?

Nie musisz posiadać konta, jednak w celu usprawnienia procesu zamawiania oraz zapewnienia bezpieczeństwa zakupów zalecamy założenie konta w naszym serwisie gdyż zajmuje to tylko chwilę.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Możliwe metody płatności za zamówienie to:

  • natychmiastowy przelew internetowy z pośrednictwem BlueMedia S.A.
  • przelew tradycyjny
  • płatność przy odbiorze

Kiedy dany produkt będzie dostępny?

Zapasy produktów staramy się uzupełniać tak szybko jak to możliwe, jeśli chcesz dowiedzieć się kiedy dany produkt będzie dostępny, skorzystaj z poniższej metody: Wejdź w interesujący Cię produkt i kliknij w "zapytaj o produkt". Postaramy się, abyś jak najszybciej otrzymał od nas taką informację!

Jaki przewoźnik przywiezie moją przesyłkę?

Zamówienia na terenie Polski wysyłamy za pośrednictwem firmy InPost.

Czy wysyłacie zamówienia do Paczkomatów?

Jak najbardziej tak! Jest możliwość wysłania zamówienia do wybranego przez Ciebie paczkomatu InPost.

Czy mogę produkt odebrać osobiście?

Niestety nie. Zamówienia realizowane są wyłącznie w formie wysyłki. 

Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Niestety nie, zamówienia wysyłane są tylko na terenie Polski.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
POMOC I KONTAKT

789 000 059

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl